PŘIJEĎTE SE SVÝM NOVÝM VOZEM!

Díky blokové vyjímce 1400/2002 nyní můžete v našem servise bez obav ze ztráty záruky provádět běžný servis a opravy na nových automobilech, které jsou v základní záruce výrobce.


Co pro Vás můžeme udělat?
Servisní prohlídky předepsané výrobcem, opravy a výměny provozem opotřebených dílů, opravy po haváriích atd. V žádném případě se to ale netýká záručních oprav, tedy výměny a opravy dílů s výrobní vadou!
Pro to, aby zákazník neztratil záruku na vůz v případě, že jej svěří do péče nezávislému autoservisu, je nutné dodržet hlavně následující:

montovat jen díly certifikované výrobcem dílů jako originální ND nebo kvalitativně rovnocenné
při údržbě a opravách vždy dodržovat výrobcem automobilů stanovené postupy a rozsah

Zárukou tady rozumíme „běžnou“ záruku nabízenou výrobcem, kterou si zákazník kupuje s novým vozem a která je zahrnuta v jeho ceně. Tedy například standardní dvouletá záruka, tříletá nebo do 100 000 km, případně 6- až 12letá na prorezavění karoserie. Tyto záruky se u jednotlivých výrobců liší, ale hlavím kritériem je vždy to, že je součástí ceny vozu. Dodatková záruka výrobce,nabízená za úhradu nad rámec ceny vozu, většinou ve formě „balíčků“, je většinou vázána na pravidelné prohlídky v autorizovaném servisu a při nedodržení této podmínky zákazníkovi propadá

Pondělí - Pátek:
0700 - 1600
tel.: 605 453 966

Objednávkový on-line formulář
Chcete se objednat na opravu, zeptat se na cenu náhradního dílu nebo poradit? Na opravu se můžete objednat na telefoním čísle
605 453 966, emailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.



AutoRi - Ing. PETR RICHTAR, TEL: 605 453 966, PETR RICHTAR © 2009